Ajankohtaista
Yrityskaluston blogi ja ajankohtaista toimistokalusteista sekä työympäristöistä
Toimiva toimisto alkaa suunnittelusta – Oulu & Jyväskylä
Yrityskalusto tarjoaa asiantuntevaa toimistosuunnittelua Oulun ja Jyväskylän talousalueilla avaimet käteen periaatteella. Meiltä saat kaiken suunnittelusta kalustamiseen yhdestä paikasta. Autamme sinua luomaan toimitilan, joka tukee yrityksesi toimintaa, vahvistaa...
Huonekaluliike Oulussa – Yrityskaluston myyntinäyttely inspiroi kodin ja toimiston sisustukseen
Etsitkö sisustusideoita olohuoneeseen, uutta ruokapöytää kotiin tai kompaktia sähköpöytää etätyöhön? Yrityskaluston myyntinäyttely Oulussa on yksi Pohjois-Suomen suurimmista huonekaluliikkeistä, ja se tarjoaa inspiraatiota sekä koteihin että...
Sähköpöytä: 6 kysymystä, joihin kannattaa saada vastaus ennen ostopäätöstä
Sähköpöydät ovat yleistyneet nopeasti toimistoissa ja kotityöpisteissä. Ne lisäävät ergonomiaa, vähentävät istumisen haittoja ja tuovat työntekoon joustavuutta. Tässä kuusi yleisintä kysymystä sähköpöydistä – ja käytännölliset vastaukset, joilla teet fiksun...
Mistä käytetyt toimistokalusteet? – Yrityskalusto vastaa
Suunnitteletko yritystoiminnan aloittamista, etsitkö edullisia kalusteita tai haluatko vain päivittää työtilasi? Tässä viisi yleisintä kysymystä, joihin Yrityskalusto tarjoaa oikean vastauksen.1. Mistä saan laadukkaita käytettyjä toimistokalusteita Pohjois-Suomessa?...
30 vuotta – siksi Yrityskalusto
Vuosi 2025 on meille erityinen. Tänä vuonna Yrityskalusto täyttää 30 vuotta – kolme vuosikymmentä asiantuntevaa palvelua, laadukkaita kalusteita ja ennen kaikkea luottamusta, jota olemme saaneet rakentaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Vuonna 1995 aloitimme Oulusta,...
Kesän aukioloajat ja palvelut
Suunnitteletko hankintoja tai asennuksia kesälle? Tästä artikkelista löydät kesän aukioloajat ja vinkit asiointiin kesän 2025 aikana. Myymälä avoinna 2.6.–8.8.2025 klo 9.00–16.00 Kesän ajan saat henkilökohtaista palvelua myymälässämme ja laajan malliston...
Etätyön ergonomia – Mitä laki vaatii työnantajalta?
Etätyö on tullut jäädäkseen, mutta tiesitkö, että myös kotitoimiston ergonomia on työnantajan vastuulla? Työturvallisuuslaki (738/2002) määrää, että työnantajan on huolehdittava työntekijän turvallisuudesta ja terveydestä työssä. Tämä velvoite koskee myös etätyötä, ja...
Miten saada aktiivi-istuimesta paras hyöty? Viisi vinkkiä
Aktiivi-istuimet, kuten Backapp-tuolit, on suunniteltu edistämään dynaamista istumista ja parantamaan ergonomiaa työympäristössä. Niiden tarkoituksena on aktivoida kehon lihaksia ja vähentää staattisen istumisen aiheuttamia haittoja. Jotta saat aktiivi-istuimesta...
Neljä vinkkiä toimiston verhosuunnitteluun
Toimistotilojen suunnittelussa verhojen rooli on paljon suurempi kuin pelkkä sisustuselementti. Ne vaikuttavat suoraan työskentelymukavuuteen, akustiikkaan ja tilojen monikäyttöisyyteen. Oikeanlaisilla verhoilla voidaan parantaa työtilojen toimivuutta ja viihtyisyyttä...
Hansel jatkoi sopimusta vuoteen 2027
Yrityskalusto mukana vastuullisissa hankinnoissa, Hansel jatkoi sopimusta Hansel Oy on jatkanut "Toimitilakalusteet 2021–2025" -dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) voimassaoloa kahdella vuodella. Järjestelmä on nyt voimassa 11.11.2027 saakka, tarjoten...
.MDD mahdollistaa yksilölliset tilat
Etsimme jatkuvasti uusia yhteistyökumppaneita, jotta voimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin. Esittelemme tässä uuden yhteistyökumppanin, .MDD:n. .MDD on puolalainen kalusteita valmistava yritys, jonka tuotevalikoimaan kuuluvat perinteisten...
Juhlavuoden tervehdys: Yrityskalusto täyttää 30 vuotta!
Vuosi 2025 on meille erityinen – juhlimme kolmen vuosikymmenen matkaa toimistokalustamisen maailmassa. Tämä on meille iso virstanpylväs, ja haluamme ottaa sinut mukaan juhlahumuun! Luvassa on mahtavia tarjouksia ja kampanjoita juhlavuoden kunniaksi. 30 vuotta matkalla...
Näyttämällä myymälässämme puhelimestasi,
että seuraat ja suosittelet meitä, saat lahjan!











